IAL blogi disaineritele:

Kuidas kasutada ChatGPT’d disainiprotsessis?

Kuidas kasutada ChatGPT’d disainiprotsessis?

Kui kuuled sõna “ChatGPT” esimest korda, siis tegu on põhimõtteliselt Sinu uue assistendiga. Loe edasi ja saa teada kuidas seda võimsat tööriista oma töö lihtsustamiseks ära kasutada…

Kuidas valida brändile ja selle logole vastavat fonti?

Kuidas valida brändile ja selle logole vastavat fonti?

Tavaliselt peetakse graafilisi disainereid korralikeks tüpograafianohikueteks ja ma võin täiesti esimesena tunnistada, et ka MINA olen üks neist nohikutest, haha! Kuid realistlikult mõeldes, teame me kõik (disaineritena), et tüpograafia on midagi enamat kui lihtsalt...

Ostetud template vs. 100% kohandatud veebidisain?

Ostetud template vs. 100% kohandatud veebidisain?

Kui olete alles alustav ettevõtja, siis üks esimesi asju mille peale mõelda võite on ettevõttele veebilehe loomine! See on väga oluline otsus, kuid erinevate template'de ostmise ja kohandatud veebidisaini vahel valimine võib alguses tunduda keeruline või segadust...

Kuidas oma kliendiprojekte efektiivsemalt hallata?

Kuidas oma kliendiprojekte efektiivsemalt hallata?

Kui istuksite maha ja arvutaksite, kui palju aega kulutate graafilisele disainile vs klientide haldamisele, siis millised need numbrid välja näeksid? Kui olete minu moodi, siis aeg mille saate kulutada asjadele – nagu näiteks DISAINIMINE! - ülimalt tähtis! Seetõttu on...

5 nõuannet parema portfoolio loomiseks

5 nõuannet parema portfoolio loomiseks

Mis puutub teie portfooliosse, siis vastupidiselt arvamusele, mida vähem seda parem! "Oota aga – kas ma ei peaks kõiki oma töid esitlema? Ma tahan, et kliendid näeksid milline on minu kogemus ja tööpagas." Uskuge mind, ma täitsa mõistan, kuid reaalsuses on olulisem...

Kuidas disainiklientidele müügikõnet läbi viia?

Kuidas disainiklientidele müügikõnet läbi viia?

Mis teil esimese asjana pähe tuleb kui kuulete terminit "müügikõne"? Tõenäoliselt midagi sellist – külmad kõned, juhuslikud numbrid ja vaevaline ajaraisk. Antud artiklis tahan tähelepanu tuua müügikõnedele positiivses võtmes. Kui oskate oma teenuseid potentsiaalsetele...

Kuidas kasvatada oma disainiettevõtet?

Kuidas kasvatada oma disainiettevõtet?

Kas olete juba mõnda aega olnud vabakutseline või ehitanud oma disainiäri? Võite ju oma klientidele teenuseid pakkuda ja tulu teenida, kuid peate meeles pidama, et ka teie ettevõtte kasvatamine on prioriteet! Te ei ole ainult brändikujundaja või graafiline disainer,...

Mis on bränding?

Mis on bränding?

Kiire küsimus – mida tähendab SINU jaoks bränding? Esimese asjana tuleb ilmselt meelde logo. Kui enamik inimesi mõtleb brändingule, mõtlevad nad brändi visuaalsele representatsioonile. Kuid tegelikult on logo vaid üks väike osa teie brändist. Teie bränd on midagi...

Mis on CVI ehk brändiraamat?

Mis on CVI ehk brändiraamat?

Selles artiklis käsitleme kõiki olulisi komponente mis peaks ühes brändiraamatus sisalduma ja vaatame, kuidas täpselt oma brändiraamatut struktureerida ja kujundada. Aga kõigepealt. Mis see brändiraamat siis on? Brändiraamat (inglise keeles CVI ehk company visual...

0
    Ostukorv
    Ostukorv on tühiMine e-poodi