Adirac Pinery brändistrateegia ja visuaalne identiteet

“Läbipaistev ja loodusõndne Adirac Pinery – see on võlu Sinu igapäevases elustiilis, andes Sulle julguse olla Sina ise, kandes ehteid mis võimendavad Sinu enesekindlust.”

Adirac Pinery kaubamärki iseloomustab unikaalsus, minimalistlikkus, hubasus ja otsene side kasutaja ning looduse vahel. Ehtevaldkonnas domineerivast masstoodangust ja ülekaunistatusest, paistab Adirac Pinery välja oma “lihtsuses peitub võlu” meeleoluga.

Koostöös Caritaga arendasime välja kogu Adirac Pinery brändistrateegia (väärtused, sihtrühm, positsioneering) ning logo- ja tootedisaini. Lisaks lõime brändile väga põhjaliku 20-lk CVI (company visual identity) ehk brändiraamatu.

Brändi märksõnad: unikaalne, minimalistlik, hubane

Kliendi tagasiside:

IAL Studio’ga koostööd tehes olin pidevalt motiveeritud ning ootasin huviga järgmisi koosolekuid. Tänu Isabeli loovusele leidsime palju erinevaid disainilahendusi ja vapustavaid toonide kooskõlasid. Soovitan sooja südamega temaga koostööd teha!

Carita R.

Adirac Pinery OÜ