Turundusjutud.ee visuaalne identiteet ja koduleht
Turundusjutud aitab kliendil paika panna konkreetse turunduseelarve ja näidata kuidas seda efektiivselt kasutada. Rõhk on reklaamkanalites esile tõusmisel läbi strateegilise lähenemise. Keskendume alati suurimat väärtust pakkuvale tegevusele ehk kliendi brändi kasvatamisele.
Koostöös Reimoga arendasime välja kogu brändistrateegia (väärtused, sihtrühm, positsioneering), visuaalse identiteedi, veebilehe disaini ja arenduse. Lisaks lõime brändile väga põhjaliku 20-lk CVI (company visual identity) ehk brändiraamatu.

Projekti käigus sündis:

Brändistrateegia Visuaalne identiteet Koduleht

Klient:

Turundusjutud
0
    Ostukorv
    Ostukorv on tühiMine e-poodi
    Privaatsuse ülevaade

    See veebileht kasutab küpsiseid, et saaksime pakkuda teile parimat võimalikku kasutuskogemust. Küpsiste teave salvestatakse teie brauserisse ja see täidab selliseid funktsioone nagu teie äratundmine, kui meie veebilehele naasete, ja aitab meil mõista, milliseid veebisaidi osasid peate kõige huvitavamaks ja kasulikumaks.

    Rangelt vajalikud küpsised

    Rangelt vajalikud küpsised peaksid olema alati lubatud, et saaksime teie küpsiste seadete eelistused salvestada.

    Kui te selle küpsise keelate, ei saa me teie eelistusi salvestada. See tähendab, et iga kord, kui seda veebilehte külastate, peate küpsised uuesti lubama või keelama.