Mis on bränding?

Mis on bränding?

Kiire küsimus – mida tähendab SINU jaoks bränding?

Esimese asjana tuleb ilmselt meelde logo. Kui enamik inimesi mõtleb brändingule, mõtlevad nad brändi visuaalsele representatsioonile.

Kuid tegelikult on logo vaid üks väike osa teie brändist.

Teie bränd on midagi enamat kui lihtsalt logo. See on see, mida räägivad teie kohta teie kliendid. Need on omadussõnad, mida inimesed teie teenuste kirjeldamiseks kasutavad. See on see, mida inimesed tunnevad kui nad teie ettevõttega suhtlevad.

Kujundades oma brändi turunduse väljanägemise ja tunnetuse ühtlust, aitate oma sihtrühmal teie enda missiooni, visiooni, väärtuste ja perspektiiviga paremini samastuda. Teisisõnu aitab teie bränd teie sihtrühmal teid mõista.

Teie bränd koosneb seitsmest põhikategooriast, mis töötavad üksteisega harmoonias:

Väärtused

Teie brändi põhiväärtused on vähem seotud teie pakutavaga, kuid keskenduvad rohkem teie brändile kui tervikule. See on see, mille eest teie bränd seisab. Need väärtused peaksid suunama teie brändi üldist sõnumit ja aitama teid otsuste langetamisel.

Ideaalklient

Teie ideaalklient on keegi kellega te lihtsalt sobite, klikite omavahel. Nad hindavad teie teadmisi ja loomingulist arvamust, pakkudes samal ajal tagasisidet, mis aitab teie töösuhtel edasi liikuda. Neil on piisav eelarve, et teile maksta ja samas mõistavad nad ka oma investeeringu väärtust.

USP

USP (unique selling point) ehk unikaalne müügiargument. Mis eristab teie pakkumist teie konkurentide omast? Mis teeb just teid eriliseks? Selgitades, mis teeb teid ainulaadseks, pole inimestel ainult lihtsam teilt osta, vaid teil on ka lihtsam ennast müüa.

Logo

Logo on see, mida teie ideaalklient näeb ja millega ta teie brändi ära tuvastab. Logo peaks näitama, mida ettevõte teeb, keda see aitab, ja olema kiiresti äratuntav.

Värvid

Konkreetse brändivärvide komplekti kasutamine aitab kaasa kogu brändi järjepidevusele ja jutustab teatud loo. Värv äratab emotsioone ja õige kombinatsiooni kasutamise korral saate panna oma kliendid end tundma nii nagu soovite.

Tüpograafia

Tüpograafia on midagi enamat kui lihtsalt mõned tähed paberilehel. Selle eesmärk on mitte ainult silmale meeldida, vaid olla ka loetav ja edastada teie brändile omast sõnumit.

Eduka brändi loomine, mis meelitab õigeid inimesi teie tooteid või teenuseid tarbima, vajab palju. Kõik need osakesed töötavad harmoonias, et teie brändi kõige efektiivsemal viisil kasvatada.

Seotud postitused:

Kuidas kasvatada oma disainiettevõtet?

Kuidas kasvatada oma disainiettevõtet?

Kas olete juba mõnda aega olnud vabakutseline või ehitanud oma disainiäri? Võite ju oma klientidele teenuseid pakkuda ja tulu teenida, kuid peate meeles pidama, et ka teie ettevõtte kasvatamine on prioriteet! Te ei ole ainult brändikujundaja või graafiline disainer,...

0
    0
    Ostukorv
    Ostukorv on tühiMine e-poodi