Läbipaistvus ja kvaliteetne protsess on äärmiselt olulised pikaajalise partnerlussuhte hoidmiseks. Siin lehel saate tutvuda minu kliendiprotsessi ja disainiprotsessiga.
Minu kliendiprotsess:
1. Esimene konsultatsioon (30 min)
Peale seda kui saadate päringu, võtan teiega ühendust, et panna paika 30-minutiline konsultatsioon, et saaksime omavahel tuttavaks ja et saaksime arutada projekti kogu ulatust, eesmärke, ajakava, eelarveid jne.
2. Projektipakkumine ja deposiit
Saadan teile projekti hinnapakkumise, milles kirjeldatakse üksikasjalikult projekti eesmärke ja seda mida kogu protsess sisaldab. Kui see kõik sobib, siis saadan teile koostöölepingu, brändibriifi template’i ja 30% ettemaksuarve koos makseplaaniga. Saame edasi liikuda alles siis, kui need on allkirjastatud, makstud ja täidetud.
3. Disainiprotsess algab!
Kui olen kätte saanud allkirjastatud koostöölepingu, 30% ettemaksu ja täidetud brändibriifi, saan oma disainiprotsessiga alustada.
4. Brändiesitlus ja tulemused
Vastavalt meie paika pandud ajakavale, saadan teile esmase visuaalse suuna ja brändiesitluse. Selles esitluses tutvustan teile oma disainiprotsessi kõiki etappe, selgitades iga otsuse tagamaid, et jõuda lõpuks ühe disainini. Saadan teile ka pärast tagasisidevormi, et saaksite oma mõtted sinna kirja panna vajalikeks muudatusteks.
5. Vajalikud muudatused
Kuigi see on keeruline, on tõesti oluline lasta kogu infol, mille olen teile esitanud, vähemalt 1-2 päeva enne tagasiside andmist seedida. Olenevalt soovitud muudatuste tasemest (kui neid on), saadan need uues esitluses ja viin läbi uue videokõne.
6. Kokkuvõte ja juhendid
Pärast seda kui kinnitate kogu disaini, jagan teile lõpparve ja kui see on tasutud, saadan kõik failid ja eksporditud failid ühes äärmiselt organiseeritud kaustasüsteemis, et saaksite seda kohe kasutada. Mulle meeldib paar kuud pärast projekti lõppemist oma klientidega uuesti ühendust võtta, et näha, kuidas teil läheb ehk olge valmis olema klient kellest hoolitakse! 😊
Minu disainiprotsess:
1 – Uus kliendipäring
Iga kliendipäring on erinev koos erinevate eesmärkidega. Kõigepealt analüüsin uut kliendipäringut ja järgmise sammuna võtan kliendiga ühendust, et konsultatsiooni aeg paika panna.
2 – Brändi esmane analüüs
Peale konsultatsiooni sukeldun oma mõtetesse. Enne kui üldse disainima hakkan, lähen süvitsi märksõnadega mida kõne jooksul arutasime ja mis resoneeruvad kliendi brändiga kõige paremini. Teisisõnu word mapping.
3 – Ideeloomise faas
Kritseldan oma esimesed visuaalsed ideed paberile väga lihtsas vormis. Kui olen ennast piisavalt ära väsitanud, siis vaatan kõik uuesti üle ja valin välja need potentsiaalsed “teemandid”.
4 – Idee visuaalne arendus
Selles faasis katsetan kõiki väljavalitud šketse ja tihtipeale hakkab nende seast üks kõige rohkem välja paistma, millele kujundan edasi värvipaleti, tüpograafia, mustrid ja muud elemendid.
5 – Brändipresentatsioon
Kui olen idee visuaalse suuna välja arendanud, liigun edasi brändiesitluse loomiseni. Ehitan brändi edasi spetsiifilisteks mockup’ideks, et klient saaks päriselt näha, kuidas nende bränd reaalses maailmas välja näeks. Seejärel hakkan koostama põhjalikku presentatsiooni, mis tutvustab igat minu protsessi sammu igas faasis. Miks ma tegin sellise visuaalse otsuse? Kuidas just see valitud suund brändi sihtrühma kõige paremini kõnetab? Selle esitluse viin läbi videokõnes kliendiga suheldes.
6 – Tagasiside ja muudatused
Pärast kliendi tagasiside saamist, lihvin vajadusel disainielemente või loon harvadel juhtudel uue suuna. Kui muudatused on märkimisväärsed, loon uue esitluse. Kui see on heaks kiidetud, töötan kõigi edasiste varadega, milles me protsessis varem kokku leppisime, näiteks brändijuhised, pakendidisain jne. Seejärel viin kliendiga läbi videokõned, et arutada läbi kõik uued tööd kuniks klient on rahul kõigi brändi varadega. Selles faasis olen lõpus abiks kõikide failide kasutamisjuhistega ja annan nõuandeid edaspidiseks!