Räägime lähemalt

Miks valida IAL Studio?

01

Ambitsioonikas

Keskendume iga projekti puhul teie visioonile ja eesmärkidele ning loome omalt poolt sellele vastava ambitsioonika lahenduse. Olles oma töös detailide armastajad, loome teistest väljapaistvaid brände, kes pidevalt kasvavad ja edasi arenevad.

02

Strateegiline

Lahendame teie probleemid, kasutades strateegiapõhist disainimeetodit, et aidata teil oma äris jõuda sinna kuhu soovite. Meie prioriteediks on teie eesmärgid ja tagasiside, võttes arvesse võimalikke disainilahendusi, et luua teile soovitud tulemus.

03

Läbipaistev

Oleme iga sammu vältel teie jaoks olemas – alates esimesest konsultatsioonikõnest kuni lõplike failide saatmiseni välja. Kuulame ja väärtustame teid, ehitades koos üles teie ambitsioonika ja eduka äri.

Milles oleme eksperdid?

Brändistrateegia / Brändi identiteet / Sotsiaalmeedia disain / Veebidisain / Tootepakendi kujundus / Trükidisain

Veidikene teie disainerist.

Ma olen 22-aastane hing, kellele meeldib unistada ja teha seda suurelt. Olen leidnud enda kire, milleks on bränding, graafiline disain, lugude rääkimine ja pidevalt arenev veebimaailm!

Olen lõpetanud multimeedia kallakuga suuna, õppinud Tallinna Majanduskoolis turundust ning töötanud digiturunduse- ja graafilise disaini valdkonnas nüüdseks 4+ aastat. Lisaks olen edukalt läbinud CXL Instituudi Growth Marketing Minidegree õppekava ja omandanud graafilise disaini teadmised California Institute of Arts: CalArts kursustega. Olen Zone koostööpartner ja lisaks töötan hetkel selle kallal, et minust saaks ka Adobe Certified Associate (ACA).

Mainitud õpingute raames ja koostöös oma klientidega olen omandanud lisakogemusi ning teadmisi kõigest mis on seotud strateegilise disaini, UI/UX disaini ja kõikide teiste aspektidega, mis tulevad ettevõtluseks kasuks. 

Minu eesmärgid?

  • Aidata just äsja lõpetanud või iseõppinud graafilistel disaineritel omandada teadmisi brändistrateegia alustaladest, ettevõtlusest ja iseenda jaoks töötamisest.

  • Luua tugevaid ja strateegiapõhilisi brände, keskendudes nende eripäradele ja aidata neil ennast kasvatada.