Enamik jalutustuure korraldavaid ettevõtteid kasutab punase ja valge komboga klassikalist lähenemist. Me jäime mõtlema, et mis siis kui jalutustuur ei tunduks nagu tüüpiline ajalootund, vaid elamus, mis on värske, energiline ja meeldejääv?
Sellest lähtuvalt lõime visuaalse identiteedi, mis esitab selle elamuse mängulise ja liikuva kogemusena.
Värvipalett on loodud tekitama avastamisrõõmu ja visuaalset rütmi:
- Punane – kutsub kaasa, äratab tähelepanu ja tekitab elevust
- Kollane – sümboliseerib optimismi, huumorit ja vahetut suhtlust
- Sinised toonid – tasakaalustavad, annavad hingamisruumi ja viitavad avarusele ning liikumisele
Tüpograafia valikul keskendusime äratuntavusele ja iseloomule. Kasutatud fondid on veidi “pehmemad” kui klassikalised serif fondid, kuid siiski piisavalt selged tavapäraseks loetavuseks. Need loovad mulje brändist, mis on enesekindel, ent mitte autoritaarne, täpselt nagu üks hea ja kogenud giid.
Ka tekstiline toon järgib sama põhimõtet: formaalsuse asemel vahetu ja inimlik suhtlus. Giidid räägivad igavate faktide asemel põnevaid lugusid. Iga sõnum on üles ehitatud usaldusele ja uudishimule – kutsudes turiste avastama Tallinnat omal moel.
Tulemuseks on värske ja tasakaalustatud brändi identiteet, mis eristub teistest tuuridest oma isikupärase lähenemisega.





