Koostöös Wolf Agency’ga töötasime välja tervikliku brändistrateegia ja visuaalse identiteedi Print Best trükikojale Viljandis. Print Best omab pikaajalist trükitööstuse kogemust ning on tuntud oma kvaliteetsete lahenduste poolest. Keskendusime ettevõtte põhiväärtuste defineerimisele, mis rõhutasid täpsust, usaldusväärsust ja innovatsiooni. Need väärtused said Print Besti brändi nurgakivideks, aidates edastada sõnumit, mis rõhutab nende pühendumust tippklassi trükiteenustele ja kohandatud lahendustele.
Sihtrühmana määratlesime ettevõtted ja organisatsioonid, kes vajavad kohandatud ja kõrge kvaliteediga trükiteenuseid, alates ärimaterjalidest kuni suuremahuliste reklaamprojektideni. Positsioneerisime Print Besti kui usaldusväärse ja kompetentse partneri, kes suudab pakkuda trükilahendusi, mis mitte ainult ei vasta ootustele, vaid ületavad neid. Print Besti tugevuseks on võime pakkuda tipptasemel teenust, mis toetab klientide ärieesmärke ja eristab neid konkurentidest.
Brändi visuaalne identiteet kajastab Print Besti professionaalsust ja kaasaegsust. Värvipalett koosneb konkreetsetest ja selgetest toonidest, mis loovad usaldusväärse ja professionaalse tunde, samal ajal kui logomark ja graafiline noole element toetavad brändi tehnilist ja kaasaegset olemust. Tüpograafia valik rõhub hästi loetavusele ja pakub samal ajal modernset tunnetust.
Lisaks lõime detailse brändiraamatu, mis sisaldab põhjalikku strateegiat, juhiseid logo, värvipaleti, tüpograafia ja muude visuaalsete elementide kasutamiseks. See tagab Print Besti brändi järjepidevuse kõikides turunduskanalites ning trükimaterjalides.
Print Besti uuenenud bränding ja visuaalne identiteet aitavad neil jõuda uute klientideni ning tugevdavad nende mainet usaldusväärse ja innovatiivse trükiteenuste pakkujana.




