Brändist lähemalt

Eesti Kalaliit on alates 1995. aastast tegutsev mittetulundusühing, mis koondab enda alla kalatöötlemisettevõtteid. Meie eesmärk on edendada kalandussektori jätkusuutlikkust, toetada kalatööstust ja ettevõtteid ning tagada kvaliteetsed kalatooted. Meie missiooniks on ökoloogiliselt vastutustundliku kalapüügi ja kalavarude kestlikkuse tagamine. Meie visiooniks on aidata kaasa sellele, et Eesti kalandus oleks majanduslikult jätkusuutlik, ökoloogiliselt vastutustundlik ja ühiskondlikult väärtustatud sektor. Meie väärtused hõlmavad jätkusuutlikkust, koostööd ja innovatsiooni.

Aasta

2024

Külasta veebilehte

Projekti kirjeldus

Eesti Kalaliidu juhataja pöördus minu poole sooviga unustada vana ja aegunud veebileht ning luua täiesti uus, kaasaegne ja informatiivne veebileht, mis peegeldab Eesti Kalaliidu missiooni, visiooni ja väärtusi. Kohtusin Eesti Kalaliidu juhatajaga, Valdur Noormägiga, et mõista nende peamisi eesmärke ja väljakutseid uue veebilehe loomisel. Meie esmane ülesanne oli tagada, et veebileht edastaks selgelt nende väärtuseid – jätkusuutlikkus, koostöö ja innovatsioon.

Otsustasime luua veebilehe, mis on intuitiivne ja kasutajasõbralik nii kalandussektori professionaalidele kui ka tavakasutajale:

  • Ülevaadet Eesti Kalaliidu missioonist, visioonist ja väärtustest
  • Jätkusuutliku kalapüügi ja kalatööstuse tegevuste tutvustust
  • Liikmete jaoks eraldi alamlehti ja ressursside jaotisi
  • Uudistevoogu ja sündmuste jagamist
  • Dokumentide ja statistika jagamise võimalust läbi päringuvormide

Järgisime juba olemasolevat brändingut, kus domineeris sinine värv, mis sümboliseerib vett ja keskkonda. Kasutasime minimalistlikku ja puhtaid jooni, et esile tuua visuaalne selgus ja lihtsus, mis muudab navigeerimise lihtsaks ja informatsiooni kergesti leitavaks.

0

Kogusumma