Eesti Kalaliidu juhataja pöördus minu poole sooviga unustada vana ja aegunud veebileht ning luua täiesti uus, kaasaegne ja informatiivne veebileht, mis peegeldab Eesti Kalaliidu missiooni, visiooni ja väärtusi. Kohtusin Eesti Kalaliidu juhatajaga, Valdur Noormägiga, et mõista nende peamisi eesmärke ja väljakutseid uue veebilehe loomisel. Meie esmane ülesanne oli tagada, et veebileht edastaks selgelt nende väärtuseid – jätkusuutlikkus, koostöö ja innovatsioon.
Otsustasime luua veebilehe, mis on intuitiivne ja kasutajasõbralik nii kalandussektori professionaalidele kui ka tavakasutajale:
- Ülevaadet Eesti Kalaliidu missioonist, visioonist ja väärtustest
- Jätkusuutliku kalapüügi ja kalatööstuse tegevuste tutvustust
- Liikmete jaoks eraldi alamlehti ja ressursside jaotisi
- Uudistevoogu ja sündmuste jagamist
- Dokumentide ja statistika jagamise võimalust läbi päringuvormide
Järgisime juba olemasolevat brändingut, kus domineeris sinine värv, mis sümboliseerib vett ja keskkonda. Kasutasime minimalistlikku ja puhtaid jooni, et esile tuua visuaalne selgus ja lihtsus, mis muudab navigeerimise lihtsaks ja informatsiooni kergesti leitavaks.


