Loome teie 

ärile strateegilise disaini.

Olenemata sellest, kas olete äsja alustanud väikeettevõte või juba aastaid tegutsenud bränd, oleme siin, et aidata teil oma äri strateegilise disainiga laiendada. Kõik meie teenused on loodud selleks, et aidata suurendada teie bränditeadlikkust, käivet ja kliendibaasi.

Brändistrateegia

Brändi strateegiline välja arendamine on aluseks kogu brändi kontseptsioonile ja kommunikatsioonile.

Visioon

Brändi visioon viitab brändi trajektoorile ja sellele, mida see loodab tulevikus saavutada. Loome teie brändile ambitsioonika visiooni, mis on samal ajal realistlik, aga eesmärgipõhine!

Misioon

Brändi missiooni avaldus annab selgelt teada brändi olemuse, eesmärgid ja selle, kuidas ta kavatseb oma sihtrühma mõjutada. Kirjutame teile konkreetse missioonilause, mis resoneerub teie brändiga kõige paremini.

Väärtused

Brändi väärtused annavad tähenduse brändi olemasolule ja tegevusele ning moodustavad olulise osa brändi põhiidentiteedist. Paneme teie brändile kokku väärtused mis sõltuvad teie organisatsioonikultuurist, toote või teenuse olemusest niimoodi, et teie ideaalklient teid koheselt mõistaks.

Tone of Voice

Brändi hääletoon on meeleolu või emotsioon, mille edastate oma sihtrühmale konkreetse sõnavaliku ja kirjutamisstiili kaudu. Loome teie brändile põhjaliku skaala kuidas oma sihtrühmaga suhelda.

Sihtrühm

Teostame teile põhjaliku sihtrühma analüüsi koos ideaalpersoona profiiliga, et aidata teie ettevõtte turundustegevust paremini suunata.

Arhetüüp

Paneme teie brändile kokku põhjaliku arhetüübiprofiili, mis aitab teil oma klientidega väärtuslikke suhteid luua, põhinedes psühholoogia võtete kasutamisele.

Brändi identiteet

Loome teile põhjaliku läbimõeldud disainiga brändi identiteedi, mis on põhjaks teie ettevõttele kui tervikule.

Logo

Disainime teile esmase logo koos sekundaarse logo variatsioonidega. Lisaks kujundame logost ka embleemi, mida saate kasutada näiteks trükimaterjalidel.

Värvipalett

Paneme kokku värvipsühholoogiast tuleneva värvide kombinatsiooni, mis teie brändi võimendab.

Tüpograafia

Fontidel on tohutu jõud brändi keelestada ja juhtida ehk sellepärast paneme olulist rõhku tüpograafia stiliseerimisele. Antud meetod muudab teie logo ja fondikasutuse palju eripärasemaks.

Brändimustrid

Lähtudes eelnevalt loodud logost, värvipaletist ja tüpograafist, loome teie brändile omapärased brändimustrid.

Sotsiaalmeedia disain

Sotsiaalmeedia disain viitab visuaalse sisu kavandamisele, arendamisele ja loomisele sotsiaalmeedia platvormidel.

Brändikommunikatsioon

Jälgides brändi värve ja disainielemente, loome teie brändile ühtlase ja äratuntava sotsiaalmeedia konto.

Platvormide disain

Igal sotsiaalmeedia platvormil on erinevad suuruse- ja sisujuhised ehk kohandame kogu sisuloome disaini standarditele vastavalt.

Veebidisain

Veebidisaini alla kuuluvad nii digitaalsed müügilahendused ja e-poed, kuid samas ka kasutajakogemuse (UX) ja kasutajaliidese (UI) disain

WordPress

Disainime ja arendame nullist just teile kohandatud erilahendustega veebiplatvormi. Mõeldud nii väikeettevõtetele kui ka suurtele brändidele, kes soovivad endale kodulehte või laiamahulist e-kommerts platvormi.

Shopify

Ehitame teile läbimõeldud struktuuriga e-poe, mida on lihtne hallata ja uuendada. Mõeldud rahvusvahelistele e-kommerts brändidele, kes soovivad luua endale efektiivset laohaldussüsteemi, tarnet ja ühilduvust välismaiste platvormidega.

Tootepakendi disain

Tootepakendi disain viitab toote ilme disainimisele. See hõlmab valikuid materjali, graafika, värvide ja fontide vahel mis tahes pakendil.

Tootepakendite disain võib olla:

Veinipudeli sildistus
Ehtekarbi struktuur ja välimus
Riidest koti materjal ja suurus

Trükidisain

Trükidisain on visuaalse kommunikatsiooni vorm, mida kasutatakse teabe edastamiseks tahtliku esteetilise disaini kaudu, mis on trükitud käegakatsutavale pinnale.

Näited trükidisainist:

Visiitkaardid
Tänukaardid
Kinkekaardid
Postkaardid
Brošüürid
Flaierid
Kataloogid
Kleepsud
Menüüd

Pole kindel millist teenust vajad?

Vasta paarile küsimusele ja saa teada milline teenus teile kõige paremini sobiks!

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju teenused maksavad?

Iga disainiprojekt meie stuudios on vastavalt kliendi vajadustele kokku pandud. Peale esmast TASUTA brändikonsultatsiooni, saadame teile personaalse hinnapakkumise.

Kuidas käib teenuse eest tasumine?

Pärast esmast konsultatsiooni, teeme teile hinnapakkumise. Tihtipeale valivad meie kliendid “mitmes osas maksmise” võimaluse ehk teie igakuine või ühekordne maksesumma oleneb teie hinnapakkumisest.

Pärast hinnapakkumise kinnitamist teie poolt, väljastame teile ettemaksuarve esmaseks deposiidiks või kogusumma tasumiseks. Arvet on võimalik väljastada ka eraisikule või ettevõttele vastavalt teie soovile.

Kas teenuste eest on võimalik maksta mitmes osas?

Muidugi! Mõistame, et brändingu- ja veebidisainiteenused võivad osutuda suuremaks investeeringuks. Loome teile realistliku ja paindliku makseplaani vastavalt teie vajadustele.

Millal saame alustada?

Töötame pidevalt koos oma disainiklientidega ehk vahel võib juhtuda, et meid broneeritakse isegi paar kuud ette. Kui tunned huvi meiega koostööst, siis võta oma koha kindlustamiseks meiega esimesel võimalusel ühendust!

Kuidas peale projekti lõppemist oma veebilehte muuta saan? Kas õpetate meid seda kasutama?

Absoluutselt! Meie jaoks on oluline, et teil oleks oma veebilehe värskendamiseks ja hooldamiseks olemas kõik vajalikud tööriistad ja ressursid. Kõik meie veebidisaini kliendid saavad 60-minutilise 1:1 veebilehe läbijalutava koolituse ja videoõpetused oma veebilehe edaspidiseks kasutamiseks.

Kas pakute igakuist veebilehe hooldusteenust?

Me ei taha, et peaksite oma ärikulude nimekirja lisama taas mõne ebavajaliku kuumakse. Kui vajate meie abi oma veebilehe värskendamisel, uute lehtede lisamisel või vajate täiendavat kujundust, siis võtke meiega ühendust ja lahendame teie probleemi efektiivsemalt kui lihtsalt igakuine hooldus!

Oled valmis alustama?

IAL Studio’s ei tee me lihtsalt ilusat brändingut. Lahendame teie probleemid, kasutades strateegiapõhist disaini, et viia teid oma ettevõttes sinna, kus soovite. Seame prioriteediks teie eesmärgid, olles oma projektijuhtimises kindlad, kuid kus väärtustame ka teie mõtteid ja tagasisidet.