KALAKRATT ei ole tavaline kalamüüja, nende väärtused põimuvad endasse lood kalast ja selle püüdjast. Koostöös brändi eestvedajatega kaardistasime nende väärtused: värskus, läbipaistvus, kohalikkus. Tõstsime need läbi omapärase disaini nähtavale. KALAKRATT soovis platvormi, mis ei oleks lihtsalt e-pood, vaid looks ka sideme tootja ja kliendi vahel.
Veebilehe disaini aluseks võtsime KALAKRATT-i brändi: maa ja mere tasakaalu, lihtsuse, loodusläheduse. Kujundus on õhuline, puhas ja rahulik, pakkudes ruumi nii tootefotodele kui brändi loole. Disainis väldime liigset müra – iga element teenib eesmärki.
Kasutajakogemuse ülesehitus lähtub ostja tegelikust teekonnast: alates uudishimust päritolu vastu kuni lihtsa ja turvalise ostuni. Iga klikk, pilt ja rida loob usaldust. Täpselt nagu KALAKRATT ise.




