Minu disainiprotsess

Aastate jooksul olen pidevalt lihvinud oma disainiprotsessi, et luua lahendusi, mis on samal ajal päriselt funktsionaalsed kui ka visuaalselt kaunid. Minu lähenemine põhineb läbimõeldud sammudel, mis tagavad, et iga projekt areneb ideest tervikliku tulemuseni.

Brändistrateegia
Logo
Visuaalne identiteet
Logo
Trükidisain
Logo
UI/UX
Logo
Veebidisain
Logo
WordPress
Logo
Shopify
Logo
Brändistrateegia
Logo
Visuaalne identiteet
Logo
Trükidisain
Logo
UI/UX
Logo
Veebidisain
Logo
WordPress
Logo
Shopify
Logo
Brändistrateegia
Logo
Visuaalne identiteet
Logo
Trükidisain
Logo
UI/UX
Logo
Veebidisain
Logo
WordPress
Logo
Shopify
Logo

1 – Moodboard’imine

Moodboard ehk inspiratsioonitahvel on minu protsessis kohe eriliselt olulisel kohal. Alustame peale sisendi kättesaamist analüüsi ja moodboard’ide faasiga. Moodboard’ide hulgast saad välja valida visuaalse idee, mis kõige rohkem kõnetab ja millest hakkame seejärel brändi arendama. Vaata videot moodboard’ide kohta siit

2 – Logo kontseptsioonide ideed

Kui moodboard on valitud ja kinnitatud, siis alustame logo kontseptsioonide disainimisega. Siin kritseldan tavaliselt paberile väga lihtsas vormis kõik mõtted, mis pähe tulevad. Kui olen ennast piisavalt ära väsitanud, siis vaatan kõik uuesti üle ja valin välja need potentsiaalsed “teemandid”, millest hakkan looma logo kontseptsioone.

3 – Logode visuaalne arendus

Selles faasis katsetan kõiki ideid ja tihtipeale hakkab nende seast üks kõige rohkem välja paistma, millele kujundan edasi värvipaleti, tüpograafia, mustrid ja muud elemendid ehk visuaalse kontseptsiooni.

4 – Visuaalne kontseptsioon

See faas on nagu check in üksteisega, et kas oleme õigel teel ja kas kõik on seni sobinud. Visuaalse kontseptsiooni eesmärk on anda kliendile hea ettekujutus sellest, kuidas tema bränd päriselus toimiks ja kuidas logod erinevates suurustes mõjuksid.

5 – Brändiraamat

Peale kliendi kinnitust visuaalsele kontseptsioonile, liigun edasi brändiraamatu loomiseni. Kuna iga bränd ja brändiraamat on erinevad, siis tõepoolest on ka iga brändiraamatu sisu veidi varieeruv, kuid alati on esindatud logod, nende kasutusreeglid, värvipalett, tüpograafia, graafika, elemendid ja mockup’id. Juhul kui lõime brändistrateegia, siis see on alati sisukorras esimene.

Oled valmis oma brändi looma?

0

Kogusumma