Projekti eesmärgiks oli luua visuaalne identiteet ja veebiplatvorm, mis peegeldaks nende kaasaegset, samas sügavalt mõtestatud väärtuspakkumist.
Videokeskuse visuaalne identiteet hõlmab endas sihipärast vaoshoitust, ühendades filmikunsti kaasaegse esteetika ja liikumise (motion). Inspiratsiooni ammutasime klassikalisest kinokogemusest – hetkest, mil tuled saalis hääbuvad, ruumi katab sügav must ning kogu tähelepanu koondub ekraanile. Ka logo puhul mängisime valgusvihkudega, millest moodustuvad brändi initsiaalid.
Terve visuaalne identiteet on minimalistlik, et fookus püsiks kõige olulisemal – tehtud töödel. Lilla aktsendi kaasamine teatud osades annab brändile siiski vajamineva värvinüansi. Kuid Videokeskusel on üks väga oluline eristatavus: me ei seosta brändi ühegi filmiikooniga. Visuaalse identiteedi keskmes ei ole objektiiv ega filmilint, vaid inspiratsioon ise – kujutlusvõime kui algpunkt.
Logo keskmes on unistav laps, kes püüab õngega kuud, see on sümbol uudishimust, visioonist ja võimalikkusest. See on kutse mitte ainult vaadata, vaid näha ja avastada iga loo sügavus.
Tulemuseks on bränd, mis ei lihtsalt ei tooda videosid, vaid loob ruumi mõttele ja tundele.
See on produktsioon, mis inspireerib.





