Koostöös Wolf Agency’ga töötasime välja tervikliku visuaalse identiteedi dermatoveneroloog Dr. Alina Brokk’ile. Lähtusime tema töös olulistest põhimõtetest – täpsus, hoolivus, personaalne lähenemine – ja tõlkisime need visuaalseks keeleks, mis on professionaalne ja inimlik.
Värvipalett koosneb heleroosast, helerohelisest, hallist ja beežist – need toonid loovad usaldusväärse atmosfääri, lisades samas värskust ja kaasaegsust. Graafiline stiil on minimalistlik ja õhuline, toetades dermatoloogia valdkonna täpsust ning delikaatsust. Tüpograafia on hästi loetav, sobitudes ühtviisi hästi nii digiplatvormidele kui ka trükimaterjalidesse.
Dr. Brokk’i värske brändikeel ühendab teaduspõhise täpsuse ja inimliku soojuse, toetades tema positsiooni hinnatud dermatoveneroloogina.





